Den lilla i magen.

För att svara på en fråga, Vad är det för kön på bebisen i magen. Ja det vet bara bebisen i magen själv. Vi har valt, precis som när vi väntade Wilma att inte ta reda på könet. Vi vill hellre att det ska bli en överraskning när den väl kommer ut.

Imorgon kanske jag kan bjuda på en ny bild på min växande mage, men den ätit stort sett sig lik på den bild jag redan publicerat här. Men här är en till bild, tagen samtidigt som förra.

Vi har gått in i vecka 23, i fredags. Alltså v23+3. Mer än halva tiden har gått! Här går det undan minsann.




Kommentarer
Postat av: Sarah - grym fotograf

Lika fin mage denna gången.. Alla föder på medans jag aldrig kommer få barn för att jag är så feg.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: