Sportlovsmys

"Sportlovet" tillbringade vi uppe i Sälen onsdag-söndag. Det var skönt, och välbehövligt att komma iväg några dagar och inte behöva tänka på någonting. Hundarna ordnade vi hundvakt åt, alla tre på varsitt håll men alla hade det så bra medans vi var borta, hästen skötte en stallkamrat om och jobbet var jag ledig ifrån, och dessutom blev jag sjukskriven bara dagarna innan vi åkte.

Det var hur mysigt som helst med massor av snö, och fint väder! Detta år blev det inga skidor för min del, eftersom min runda mage förmodligen inte gillat den idéen och definitivt inte min foglossning som är orsaken till att jag är sjukskriven. Istället ägnade vi dagarna åt att åka pulka med Wilma, titta i affärer, slappna av framför tvn och promenera. Alldeles lagom, men att komma hem till sin egna säng sen var riktigt skönt. Massor av måsten att ta tag i, men med dem positiva besked vi fått innan vi åkte upp så längtade man nästan efter det.




Kommentarer
Postat av: jocke

Kul att ni har haft det trevligt. Men inga foton på dig!? Jag gråter...



/j

2013-03-14, 09:32:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: