Long time!

Hej. Hejdå. Typ! Gud så länge sedan jag skrev här. Det har hänt otroligt mycket sedan dess.

Jag har blivit tvåbarnsmamma, och lilla Wilda fyller ett(!!) nu i maj. Sjukt vad tiden går! Jag har, förutom Mango även två hästar till, lilla Lufsen som tillhör min äldsta dotter, Wilma. Och, såklart! Min prins, Göran. Hästen heter Göran alltså. Hehe. Vi utvecklas, jag utvecklas, huset utvecklas, oj vad det händer grejer. Vi har numera även tre hundar, två stora och en liten. Med väntan på tillökning. Hundarna alltså, inte jag! Livet rullar på medans bloggen gapar tom. Kanske det kan bli ändring på det, kanske inte. Det återstår att se. Ibland är det skönt att skriva av sig. 

Jag finns på min instagram annars! : Blizzan.

Min stora tjej Wilma, som snart är 3,5 år. Och så Prins-Göran såklart. Världens mest bästa häst!





Kommentarer
Postat av: Totte

Äntligen! Foton på dig. Nu!!



totte

2014-04-13, 22:43:06 -
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Woho! Vad paff jag blev när det helt plötsligt låg ett nytt inlägg :D Fortsätt så ;)

2014-04-15, 14:52:46 - / http://fevelina.blogg.se
Postat av: Sarah

Wow redan 3.5 år , stor tjej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: